dimarts, 15 d’abril del 2008

Enhorabuena Joan.

Quiero expresar mi satisfacción por el nombramiento de Joan Mesquida como Secretario de Estado de Turismo. Los socialistas de Baleares habíamos pedido que el turismo tuviera más peso en el nuevo Gobierno, y ofrecido nuestra colaboración en una actividad tan relevante para nuestras islas. La creación de una Secretaria de Estado significa el apoyo, del nuevo ejecutivo, a nuestras tesis y a una parcela económica en auge permanente; y el nombramiento de Joan Mesquida , al frente de la misma, es un reconocimiento: a una Comunidad que ha demostrado su buen hacer en materia turística , y a una persona que ha desempeñado con gran capacidad y seriedad su tarea política. Enhorabuena Joan.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que es crei una secretaria d' estat sols per Turisme es una noticia important, i que el secretari sigui de les Illes més encara. Enhorabona President per la feina feta, i esperem que el nomemanemt del nou secretari d' estat ajudi a les Illes, que no podem oblidar que han estat pioneres i viven del turisme.

Anònim ha dit...

Me sembla una bona noticia per a tots noltros, perquè ens mereixem com a Comunitat Autònoma que algú d'aquí pugui ser qui dugui la iniciativa política del Turisme, una industria en la que tenim els millors empresaris i els millors treballadors i treballadores del mon.
Només un nigul: com a partit ens mereixem alguna persona més a Madrid, alguna Secretaría o Direcció General més, encara que només sigui com a premi per haver guanyat al PP aquí. Xisco segueix apretant, perquè ens donaria molta moral.